Tijdswinst voor onze klanten dankzij Billit
“Elke klant krijgt de kans om zelf de functionaliteiten en features van Billit te ontdekken. Sommigen gebruiken het platform vooral om documenten aan te leveren, terwijl andere klanten ook rapporteringslijsten trekken of hun eigen klanten opvolgen. Ik merk dat grotere KMO’s Billit vaak gebruiken als administratieprogramma. Als ik onduidelijke zaken in de boekhouding vaststel, dan moet ik mijn klant niet langer mailen met lastige en tijdrovende vragen, zoals bijvoorbeeld het opzoeken van een oude onbetaalde factuur. Omdat Billit die taken overneemt, levert dit een win-winsituatie op voor mijn klanten en mijn kantoor.
Bovendien kunnen de klanten die Billit gebruiken hun cash flow veel beter beheren. Door de koppeling met de bank controleert Billit immers zelf de betalingsstatus van inkomende en uitgaande facturen. De software stuurt automatisch herinneringen bij openstaande facturen en verwittigt klanten wanneer een factuur dreigt te verlopen. Zo maakt tijdrovend administratief werk plaats voor het eenvoudigweg afvinken van taken.
Het facturatieplatform van Billit is enorm gebruiksvriendelijk. Het gebruik ervan wijst zichzelf uit, en je vindt makkelijk jouw weg in de functionaliteiten. Dit maakt het programma heel laagdrempelig, voor zowel startende ondernemers als ervaren gebruikers. Het is knap om te zien hoe de software als het ware ‘meegroeit’ met de gebruiker.”