Steeds meer digitaal
De overheid wil het versturen van papieren documenten afbouwen in het kader van duurzaamheid. Het gaat alle briefwisseling digitaliseren en online versturen via de gekende portalen eBox, myminfin, egov, MyHealth enz. Als u aangemeld bent bij één van deze portalen zal u een e-mail ontvangen wanneer er een overheidsbericht voor u klaarstaat, bv. uw belastingsaangifte.
Activeer en check uw eBox
Via MyEbox hebt u toegang tot al uw overheidsdocumenten, dit geldt voor privépersonen als ondernemingen. Inloggen kan via uw identiteitskaart (met e-reader), ItsMe of digitale sleutels/tokens. Hier kan u verschillende portalen activeren die u communicatie zenden (Parentia, FOD, My Pension, RVA…).
Wenst u uw nalatenschap ook goed over te dragen naar een volgende generatie?
Dendooven Consulting denkt graag met u mee over uw vermogensplanning en toekomstplannen. Neem contact op met ons via ilse@dendoovenconsulting.be, via het contactformulier of op het nummer 051/24 76 83.